REKLAMACJE

Gwarancja

Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie są objęte 24 miesięczną gwarancją. W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy wymianę na towar wolny od wad lub zwrot zapłaconej kwoty.

Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, rozcięcia, obtarcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze prosimy sprawdzić, czy nie została uszkodzona w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.22 622 04 85.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar wykazuje wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu i pisemne oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Możesz użyć formularza reklamacyjnego. (pobierz formularz pdf) Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego towaru, przesłanie nowego egzemplarza towaru lub zwrot pieniędzy na podany przez Ciebie numer rachunku. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany towar.

  5. Reklamacje zgłoszone bez pisemnego oświadczenia reklamacyjnego i dołączonego dowodu zakupu towaru nie będą rozpatrywane.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: oldsilos@oldsilos.com.pl lub telefonicznie: 22 622 04 85. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany towar nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W przypadku niespełnienia tego warunku, towar nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu:

  1. Prześlij nam jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu na adres: oldsilos@oldsilos.com.pl Otrzymasz potwierdzenie Sklepu o otrzymaniu Twojego oświadczenia. Możesz użyć formularza zwrotu (pobierz formularz zwrotu pdf)

  2. Odeślij niezwłocznie zakupiony towar, jednak nie później niż 14 dni po jego otrzymaniu, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Zadbaj o właściwe zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniem w transporcie. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  3. Dołącz do przesyłki dowód zakupu - paragon lub fakturę, a także podaj numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  4. Po otrzymaniu przesyłki przez Sklep, na e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu towaru. Na załączony numer konta niezwłocznie zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot pieniędzy zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie towaru lub widoczne oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy towar, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl