REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego
OLD SILOS Sneakers

1. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy OLD SILOS Sneakers [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest firma: Redan Kierzkowski Grzegorz z siedzibą w Warszawie, ul. Miklaszewskiego 1/63, NIP: 521-040-88-79, adres e-mail: oldsilos@oldsilos.com.pl. Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie pod numerem przeznaczonym do składania zamówień, dostępnym na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego przeznaczenie, cechy użytkowe, elementy zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Sklep może anulować złożone zamówienie w przypadku stwierdzenia braku w magazynie zamówionego towaru informując o tym niezwłocznie Klienta.

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w e-mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

5. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie.

3. Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,

b) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w e-mailu do Klienta,

c) Płatność elektroniczna - system płatności eCard.

System eCard obsługuje bezpieczne transakcje:
kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

ePrzelewy - Płacę z inteligo, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea,
Przelew24, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millenium – Płatności Internetowe.

ePłatności – Deutsche Bank Polska S.A., ING Bank Śląski S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Credit Agricole, Raiffaisen Bank Polska S.A.

d) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

4. Promocje i obniżki cenowe nie sumują się.

4. Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie sklepu stacjonarnego firmy pod adresem: ul. Hoża 35, 00-681 Warszawa.

2. W przypadku płatności kartą płatniczą, o realizacji zamówienia decyduje pozytywna autoryzacja transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

5. Reklamacje - niezgodność towaru z umową

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru w Sklepie.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z pisemnym opisem niezgodności na adres: Sklep internetowy Old Silos Sneakers, ul. Hoża 35, 00-681 Warszawa. Klient może użyć formularza do zgłoszenia reklamacji. (pobierz formularz pdf)

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z dowodem zakupu i opisem niezgodności.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta mogące powodować błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. odcieni kolorów) nie mogą być podstawą reklamacji.

6. Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania Klientowi.

6. Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży do Sklepu w terminie 14 dni od odbioru towaru jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przesłane pocztą zwykłą lub mailem. (pobierz formularz zwrotu pdf) Sklep prześle do Klienta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy e-mailem.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Sklep internetowy Old Silos Sneakers, ul. Hoża 35, 00-681 Warszawa. Zwrócony towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym kompletnym opakowaniu wraz z fabrycznie dodanymi oryginalnymi elementami, nie może nosić śladów użytkowania. Koszty przesyłki oraz koszty właściwego opakowania ponosi Klient.

4. Sklep niezwłocznie dokonuje zwrotu płatności, w tym za towar i za przesyłkę. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru.

5. Klient powinien wskazać sposób zwrotu zapłaconej kwoty, np. podając numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust. 2 i 3 powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

7. Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania ich usunięcia.

8. Własność intelektualna

Wykorzystywanie materiałów publikowanych na stronach internetowych Sklepu, w tym znaku towarowego OLD SILOS, zdjęć i opisów towarów wymaga pisemnej zgody Sklepu.

9. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl