FAQ

Odpowiedzi na najczęstsze pytania:

 

 

 


 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

 

Jak długo mam czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy także od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


 

Jakie występują formy dostawy?

Zapewniamy bezpłatną przesyłkę na terenie Polski przy zakupie powyżej 200,00 zł.

Możesz także wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska UPS,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa/Paczka24),
  • odbiór osobisty.

 

Powrót do pytań

» szczegółowy opis form dostawy


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i sposobu płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz formy dostawy, koszt przesyłki krajowej wynosi od 0,00 (bezpłatna przesyłka) do 19,05 złotych.

 

Powrót do pytań

» szczegółowy cennik dostaw


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym

 

Powrót do pytań

» szczegółowy opis form płatności


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Hoża 35, 00-681 Warszawa, róg z ul. Marszałkowską. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Powrót do pytań

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Powrót do pytań

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję "firma" i podaj dane do faktury. Informację na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja:"Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny , niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję "inny adres wysyłki" i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Powrót do pytań

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu wysyłki. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.22 6220485

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Czy mogę je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu wysyłki. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie nie jest możliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:+48.22 6220485 lub mailem.

Powrót do pytań

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy przez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten jest również widoczny, dla zarejestrowanych użytkowników sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia w kolumnie: Przesyłka.

Powrót do pytań

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Jest ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

Powrót do pytań

» szczegółowy opis gwarancji i warunków reklamacji


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:+48.22 6220485.

Powrót do pytań

» szczegółowy opis warunków reklamacji


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością.

Powrót do pytań

» opis reklamacji i zwrotów


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl